Sunday 25 March 2018

Banco de eixo forex faq


Verificação do saldo do cartão Forex. Digite seu número de celular internacional na caixa de texto "Novo número de celular" no formato: 00; Selecione caixa de seleção 'Enviar todos os alertas SMS / OTPs para este número de celular'; Enviar pedido. Clique na guia 'Forex e Travel Cards' em 'Cards, Loans & Forex'. Selecione o cartão de viagem desejado e clique em.
Multicurrency Forex Card.
Verificação do saldo do cartão Forex. Existem duas maneiras de conhecer o saldo no seu cartão Forex: 1. Através da Internet Banking 2. Banking de telefone Internet Banking: Com a ajuda do NetBanking facil.
O cartão de viagem Forex pré-pago disponibilizado através do BuyForexOnline. Você pode carregar este cartão pré-pago com moeda estrangeira na Índia e usá-lo para retirar dinheiro em moeda local de caixas eletrônicos em rede, ou deslize-o em estabelecimentos comerciais que aceitam cartões de rede, enquanto no exterior. Com um cartão pré-pago, agora é muito mais fácil planejar seu orçamento e despesas.
Você pode usar o cartão para retirada de dinheiro em caixas eletrônicos ou para compras em lojas comerciais. Com cada transação, o saldo em seu cartão diminui, e este saldo pode ser recarregado com novos fundos em qualquer momento, com base em sua exigência. Para obter mais informações sobre esses cartões de viagem, leia nossa postagem no blog no mesmo assunto.
Embora nós incentivemos nossos clientes a transportar cartões forex pré pagos, em oposição ao dinheiro, como uma alternativa conveniente e segura, entendemos a necessidade de gastar dinheiro na mão. Para garantir o melhor de ambos, oferecemos opções de notas de moeda limitada também. No caso de você ter dificuldades técnicas na retirada de dinheiro, fizemos providências para entregar dinheiro para você em qualquer lugar, em qualquer lugar do mundo - um serviço oferecido por nenhum outro!
Temos uma interface simples e fácil de usar que simplifica sua experiência de compra de forex. Apenas registre-se, veja as taxas, insira os detalhes da viagem, escolha a moeda, faça o pagamento, faça o upload de documentos e voila. Seu cartão é entregue diretamente à sua porta. Você tem a opção de pagar on-line pelos seus meios preferidos através de débito, crédito ou banca líquida. Outras opções de pagamento também estão disponíveis. Se você está interessado em comprar forex como dinheiro, você também precisa comprar um cartão forex para o valor mínimo, conforme mencionado abaixo: Para todos os outros cartões de moeda disponíveis, o valor mínimo da ordem é unidades.
Um cartão ajuda você no futuro a recarregar e fornece alto nível de segurança para o seu forex em vez de dinheiro. Você pode comprar esses cartões da BuyForexOnline. Embora seu cartão esteja carregado com uma moeda base, ele pode ser usado para retirar a moeda local em um país diferente, após a aplicação de uma pequena taxa de conversão, oferecendo flexibilidade em várias moedas. Melhor ainda, cobra o mesmo cartão forex com mais de uma moeda e use-o como um cartão forex multi-moeda, sem nenhum custo extra.
Isso irá ajudá-lo a evitar quaisquer encargos adicionais devido a conversões de moeda. Nossas tarifas são atualizadas a cada hora. Você pode solicitar forex tão cedo quanto 60 dias antes da data da viagem. Além disso, o mais recente que você pode solicitar para o forex é 2 dias antes da data prevista para a viagem - Por exemplo, se sua data de viagem for 28, por favor assegure-se de encomendar seu forex até o dia 25. Atualmente, entregamos a 70 locais em toda a Índia, através do nosso parceiro, que é um revendedor autorizado da RBI Authorized forex.
Para assistência da cidade de entrega, ligue-nos. Você precisará fazer o upload dos seguintes documentos para aproveitar sua troca de divisas. Por normas regulatórias é obrigatório mostrar documentos originais para verificação no momento da entrega.
Então, mantenha-os à mão. Serão fornecidas cópias de documentos carregados, que devem ser devidamente assinadas. Para experimentar um processo de entrega suave e rápido, escolha um tempo de entrega que seja conveniente para você e assegure-se de que todas as pessoas que utilizam forex estejam presentes durante o momento da entrega no endereço fornecido. Você receberá um alerta em cada etapa do seu pedido - depois de efetuar o pagamento, após o carregamento de documentos etc.
Os alertas serão enviados para você em intervalos regulares mantendo você atualizado sobre a progressão do seu pedido.
Por favor, note que o Forex não será entregue aos domingos e feriados nacionais. O valor mínimo de carregamento permitido no seu cartão pré-pago é uma unidade de uma determinada moeda, exceto os cartões de moeda abaixo. Para viagens de turismo ou de lazer, para além do Nepal e do Butão, qualquer residente indiano pode obter uma taxa de câmbio até um valor agregado de US $ 2,50, equivalente a um exercício, sob auto-declaração, independentemente do número de visitas realizadas durante o ano sob vários propósitos.
Isso inclui as remessas feitas por um indivíduo através de todas as fontes. Você pode passar por nossa postagem no blog com limites de Forex para todos os tipos de viajantes indianos. Sim, você pode sob Quota de Viagem Básica. Sim, seu cartão pré-pago forex comprou da BuyForexOnline. A cobertura do seguro é fornecida até INR 3,00, cartões disponibilizados para você através do BuyForexOnline.
Este processo garante que sua transação seja segura, segura e livre de ataques de phishing que geralmente são conhecidos por atormentar os cartões de crédito convencionais. Você também pode escolher receber alertas SMS atualizando o número de celular disponível nas suas viagens no exterior. Recomendamos que o cartão seja usado no POS com a moeda base carregada para evitar quaisquer outras cobranças aplicáveis. O cronograma de cobranças está disponível em nossa página de termos e condições gerais e está sujeito a alterações pelo banco emissor do cartão.
A transação de pré-autorização envolve o bloqueio de um determinado valor pelo provedor de serviços para proteger seus pagamentos devidos. Recomendamos que o cartão forex pré-pago não seja usado para este fim. Ao efetuar o check-in no hotel ou reservar um táxi, faça o pagamento adiantado do valor exigido, em vez de permitir que o provedor de serviços bloqueie o montante necessário.
Além disso, quando o serviço estiver concluído, o saldo pode ser pago re-deslizando o cartão. Caso você já tenha usado seu cartão para tais transações, siga as seguintes diretrizes. Pergunte ao comerciante para garantir que ele esteja passando seu cartão através de um terminal de cartão de crédito e não um terminal de cartão de débito. Ele também precisa garantir que a máquina esteja conectada e conectada. Sim, oferecemos o cartão Forex multi-moeda, para que você possa usar o mesmo cartão, mesmo que esteja viajando para vários contries nas mesmas ou diferentes visitas.
Não há nenhum custo adicional para obter um cartão multi-moeda. Sim, uma vez que seu cartão está ativo e carregado com a quantidade solicitada, ele pode ser usado em qualquer lugar do mundo.
A taxa de conversão de moeda cruzada mínima será aplicável se for usada em um local de moeda não-base. No entanto, esses cartões Forex não podem ser usados ​​na Índia, no Nepal e no Butão. Sim, você pode comprar vários cartões de acordo com o requisito, mas sugerimos que você mantenha um único cartão por moeda para ajudá-lo a manter um melhor controle de detalhes transacionais. Sim, você pode reter o cartão se o saldo restante no cartão for inferior a USD ou seu equivalente.
Caso o saldo exceda esses limites, de acordo com as normas regulatórias, você deve render-se em mais de dias do seu retorno. Alinhativamente, você pode fazer login na sua conta e verificar o saldo do seu cartão. Ou você pode simplesmente pegar o telefone e nos ligar para o status do fundo a qualquer momento! Você pode retirar dinheiro de qualquer caixa eletrônico em rede pagando uma carga nominal. A opção de poupança não funcionará para seu cartão de viagem Forex pré-pago. Sim, você pode verificar o saldo na maioria dos caixas eletrônicos no exterior, e os números serão refletidos na moeda local.
Por favor, note que isso pode resultar em uma taxa nominal, dependendo do caixa eletrônico que você está usando. No entanto, você pode verificar seu saldo na sua conta online gratuitamente. Você pode retirar qualquer quantia usando seu cartão Forex de viagem se o saldo suficiente estiver disponível no cartão.
A retirada de dinheiro é limitada a determinado montante por transação para melhorar o recurso de segurança do seu cartão. A tabela abaixo fornece um limite aproximado para a retirada diária. Tenha em atenção que estes limites podem variar de acordo com o operador ATM e, portanto, devem ser utilizados apenas para referência. Cartões comprados na BuyForexOnline. Após quatro tentativas mal sucedidas de inserir este pino, seu cartão será bloqueado imediatamente. Em qualquer POS, seu comerciante deve combinar sua assinatura no cartão com a do seu boleto de cobrança.
Para ajudar isso, assegure-se de assinar o painel de assinatura imediatamente após receber seu cartão. Você pode chegar até nós e nós a regeneraremos. O seu cartão de substituição será enviado por correio. Você receberá o mesmo em 48 horas a 7 dias úteis, dependendo da sua localização. Não, o seu cartão de substituição será enviado junto com um novo pino de ATM.
Seu cartão está inativo quando enviado para você. Somente depois de receber e confirmar o recebimento, ligando para o atendimento ao cliente, e depois de um processo de verificação completo, o seu cartão será ativado para uso. Você pode fazer login no seu BuyForexOnline.
O reembolso será processado em 72 horas. No caso de algumas transações não resolvidas, permita que entre 11 a 30 dias para que essas transações sejam liquidadas, antes que o reembolso seja creditado em sua conta. Você receberá um alerta SMS no seu número de celular registrado após a conclusão da transação.
O reembolso do cartão forex será feito de acordo com as taxas de compra prevalecentes, conforme mostrado em nosso site. Faremos o nosso melhor para garantir que essa situação não se dê. No entanto, se a transação for cancelada devido a algumas questões técnicas inevitáveis ​​ou normas regulatórias, o valor do seu pedido será reembolsado após a dedução das tarifas de gateway de pagamento e Rs. Caso apenas a taxa de confirmação do pedido seja paga, o mesmo não será reembolsado. Você pode escrever para nós com a linha de assunto "Cancelamento para o número da ordem: Por favor, note que o valor será reembolsado após uma dedução de taxas de gateway de pagamento e Rs.
Sim, você pode usar seu cartão de viagem para transações por telefone ou por correio. Faça sempre o pagamento completo, bloqueando o montante. Para recursos de segurança aprimorados, todos os principais cartões de moeda disponíveis através do BuyForexOnline. Esses cartões são mais seguros do que os cartões baseados em tira magnética utilizados convencionalmente. Considerando que alguns comerciantes podem não ter essa facilidade avançada, esses cartões são incorporados para ser usados ​​em terminais de deslocamento até onde apenas as tiras podem ser usadas.
Nosso escritório está localizado em Bangalore, Karnataka, Índia. O recarregamento será refletido no seu cartão no prazo máximo de 12 horas de trabalho do banco a partir dos fundos de tempo que nos alcançam, hora padrão indiana.

Banco de eixo forex cartão faq
Forex signali Forex broker genebra Forex cds de formação Forex trade types Forex valores históricos Kgforexworld indicator Forex Training: Axis Bank Forex Card Iconnect. Treinamento Forex, treinamento gratuito para melhorar sua experiência de forex. História do Banco do Eixo - Leia sobre o Banco do Eixo, Histórico do Banco do Eixo no The Economic Times. O UTI Bank lançou o iConnect, seu produto bancário na Internet. . Mais lançamento de cartão de crédito co-branding - O Aisis Bank lança nova e melhorada 'Conta Privada de Poupança de Privilégios' - Axis Bank lança 'Banco de Eixo - Cartão de Forex ISIC' para. Esses cartões são emitidos pelo Axis Bank e estão disponíveis em todos os ramos da Thomas Cook em toda a Índia. Recursos SMART de Travel Currency Cards. Um intervalo de sete moedas de destino para escolher, economizando assim em conversão de moeda. Estes são dólares americanos, libras esterlinas, euro, dólares australianos, dólares canadenses.
Aplicativo Android do Instaforex.
Aqui estão os 10 principais conceitos de opções que você deve entender antes de fazer seu primeiro comércio real:

Faqs Multi Currency Forex Card Axis Bank.
Presumivelmente, ajudou a técnica de desenvolvimento que o motor turbo de 2,0 litros pode ser uma evolução do anterior um particular, em vez de uma coisa que queria construir a partir do zero, no entanto, você também sente que este veículo a motor pode ser forjado na lareira por uma Honda que é decidido estabelecer alguma extensão. O calor envolvido nesta técnica também poderia esclarecer o pára-choque traseiro marginal.
Muitos proprietários do banco Axis Bank continuam a ser fiéis na placa de identificação quando chegar no momento perfeito para comprar um novo veículo a motor, mas um comprador experiente deve a ele para ver a competitividade. O atual banco de Forex Axis Bank da Faqs Multi Currency pode ser um veículo a motor sólido, e também a programação inclui algumas novas alternativas alternativas tentadoras, como um hatchback acessível e também orientado para o desempenho.
Considerando o que é uma escotilha escaldante para você? Podemos explicar a classe como abrangendo todos os membros compactos da família, todos acompanhados por um motor maciço e um chassi ajustado, ou pode querer que o pensamento seja muito mais apertado do que isso? Uma escotilha abrasadora adequada possui características especiais de condução? Pode querer que sua aparência seja delicada para o sigilo, ou pode querer ou não é sem vergonha e gritar sobre isso?
Postagens recentes.
O leitor também gosta.
Copyright & # 169; 2012 Autos Post, todas as marcas registradas são propriedade dos respectivos proprietários de marcas registradas.

Perguntas frequentes.
Usei seu site para resgatar, mas o produto não foi entregue. O que eu posso fazer agora?
Axe eDGE Rewards faz o melhor para entregar suas recompensas a tempo. No entanto, pequenos atrasos podem ocorrer de tempos em tempos. Em caso de atraso, você pode verificar o status do pedido na página Status do Pedido depois de efetuar login no site. Caso pareça haver um problema com a entrega, você também pode ligar para o nosso Número de Atendimento ao Cliente em 1860-419-5555, 1860-500-5555 ou nos escrever no edgerewardsaxisbank. (Você precisa nos informar no prazo de 30 dias a contar da data do resgate).
Como faço para rastrear o status da minha entrega?
O eDGE Rewards da Axis envia SMS e s em cada passo do processo de envio e entrega para que você seja mantido informado. Você também pode acompanhar o status de sua entrega fazendo login no edgerewards. axisbank & gt; Meu histórico de transações.
Nunca recebi as recargas Mobile & DTH, Travel, Hotel & Movie ou downloads de música. Como posso recebê-lo novamente?
Caso não tenha recebido as recargas Mobile & DTH, Travel, Hotel & Movie ou Music downloads, você pode visitar o edgerewards. axisbank & gt; My Transaction History para reenviar a recompensa para você. Não se esqueça de verificar se o número de celular e o endereço conosco estão atualizados! No caso de você ainda enfrentar um problema, você pode ligar para o número do nosso Serviço de Atendimento ao Cliente em 1860-419-5555 ou 1860-500-5555 ou nos escrever no edgerewardsaxisbank para obter mais ajuda. Você precisa nos informar dentro de 30 dias da data do resgate.
Posso obter a recompensa entregue a qualquer endereço?
A entrega será feita apenas no endereço cadastrado e, no caso do e-Voucher, na identificação registrada no banco. Caso o membro tenha mudado seu endereço recentemente, ele precisará visitar a filial do Banco Axis mais próximo para solicitar uma alteração no endereço. O mesmo é válido no caso de uma alteração ter de ser feita no id registado no banco.
Nenhuma entrega será feita para P. O. Endereço de caixa ou para endereços fora da Índia, a menos que seja explicitamente mencionado no catálogo.
Os seus e-vouchers serão entregues em sua identidade registrada. Os vouchers de loja e os produtos físicos são específicos da localização e serão entregues no endereço registrado.
Posso obter a recompensa entregue a qualquer endereço?
Você pode receber suas recompensas entregues apenas para endereços registrados no Axis Bank. Isso inclui endereços de comunicação, endereços e números de celular. Se você deseja atualizar seu endereço de comunicação / envio, você precisará visitar o ramo mais próximo do Axis Bank com os documentos relevantes. Para atualizar seu endereço, você pode atualizá-lo na Internet Banking e atualizar o número de celular, você pode visitar sua agência mais próxima ou um caixa eletrônico.
Observe que mesmo se você forneceu um endereço alternativo no momento do registro para as recompensas eDGE do eixo, isso não afeta o endereço que você registrou para a conta bancária Axis, cartões ou empréstimos. Este endereço será usado apenas para comunicação sobre o programa. As recargas de movil e DTH, viagens, reservas de hotel e filme ou downloads de música continuarão a ser enviadas no endereço registrado do banco.
Se eu quiser oferecer uma recompensa, posso enviá-la para outra pessoa?
Não, você só pode enviar o presente para o seu endereço. No entanto, você sempre pode enviar o presente para a frente uma vez que você o recebeu.
Uma das suas marcas de parceiros não aceitou meus pontos para me dar a recompensa. O que devo fazer?
No caso de você enfrentar um problema com pontos de resgate com marcas de parceiros, você pode ligar para o nosso número de atendimento ao cliente em 1860-419-5555 ou 1860-500-5555 ou escreva-nos no edgerewardsaxisbank para obter mais ajuda.
Quando as recompensas serão entregues?
uma. Recompensas on-line serão entregues ao seu ID registrado do banco, instantaneamente. Em caso de atrasos imprevistos, será entregue no prazo máximo de 24 horas. Se as recargas Mobile & DTH, reservas Travel, Hotel & Movie ou Music downloads não forem entregues em sua caixa postal dentro de 24 horas, por favor, ligue para o número do nosso Serviço de Atendimento ao Cliente em 1860-419-5555, 1860-500-5555. Os e-Vouchers instantâneos, uma vez resgatados, não podem ser cancelados. b. As recargas móveis e DTH, viagens, reservas de hotéis e filmes ou downloads de música para serem utilizados no exterior por clientes NRI serão entregues dentro de 3 dias úteis c. Os vouchers de presente serão entregues em 6 dias úteis d. Todos os outros produtos, incluindo vários reembolsos de recompensas, serão entregues em 9 dias úteis para as cidades Metro * e em 9 a 13 dias úteis para cidades não-metropolitanas.
* Cidades cobertas sob os metrôs: Delhi, Noida, Gurgaon, incluindo a região NCR, Mumbai, Vashi, Thane, Chennai, Kolkata, Bengaluru, Pune, Hyderabad, Secunderabad, Ahmedabad, Chandigarh, Jaipur, Indore.
E se houver um problema com uma recompensa?
Caso você não esteja satisfeito com a qualidade da recompensa que recebeu, ou acredita que houve danos em trânsito, você pode ligar para o nosso número de atendimento ao cliente em 1860-419-5555 ou 1860-500-5555 ou escrever para nós no edgerewardsaxisbank. Você precisará citar seu ID de transação, que está disponível no edgerewards. axisbank & gt; Meu histórico de transações. Você também precisa manter todo o material de embalagem, etc, intacto para o escrutínio. Você precisará registrar essa reclamação dentro de 3 dias após o recebimento.
Quais são os detalhes que a opção de seleção do Pin Code Serviceability no site fornece?
O Pin Code Serviceability check fornece um cronograma de entrega indicativo das recompensas resgatadas. O número de dias exibidos para entregar as recompensas resgatadas são cronogramas aproximados com base nos horários de entrega das empresas de correio.
Como verificar o horário de entrega indicativo?
No momento do resgate, você pode verificar a entrega indicativa TAT das recompensas resgatadas e entregues.
Aqui está um guia passo-a-passo para a opção de verificação de facilidade de código PIN:
uma. Selecione a recompensa da loja de recompensas e clique no botão 'Redefinir agora' b. Digite o código PIN na guia "Verificar Disponibilidade" e clique em Verificar. c. Você conhecerá a informação no horário de entrega indicativo com base em seu código PIN.
O que é 'Recharges & Bookings'?
Recharges & Bookings é um novo segmento introduzido no site Axis eDGE Rewards. Agora oferecemos resgates em tempo real em linha em 6 categorias. Agora você pode reservar bilhetes de avião, fazer reservas de hotéis, comprar ingressos de filmes, baixar músicas, recarregar seus serviços de celular e DTH e também pagar contas móveis instantaneamente usando seus pontos de recompensa eDGE do eixo.
Tenho 700 pontos na minha conta, estou tentando resgatar 2 produtos por 450 e 200 cada, por que o sistema não me permite resgatar?
O requisito de pontos mínimos para resgate é de 300, já que o primeiro resgate de 450 pontos levará o saldo de sua conta a menos de 300, o sistema não permitirá a segunda redenção de 200 pontos. Você pode resgatar apenas um produto neste caso.
Será cobrada uma taxa adicional por qualquer dessas transações?
Como você estará redimindo um produto sob a loja 'Recargas & Reservas', usando seus pontos de recompensa do eDGE do eixo, não haverá cobranças adicionais. Todos os impostos aplicáveis ​​são tidos em conta nos pontos totais necessários para o resgate.
Posso resgatar serviços da loja Recharges & Bookings pagando pontos e dinheiro?
Sim, você pode resgatar serviços da loja Recharges & Bookings pagando com pontos e dinheiro. No entanto, você precisa de um mínimo de 300 pontos para usar o recurso Points Plus Pay. Atualmente, o serviço está disponível somente no site. Abaixo está uma lista de categorias em que os "Pontos Plus Pay" podem ser usados:
Posso usar outros cartões de crédito bancários para fazer o pagamento?
Não. Atualmente, você só pode usar os cartões de crédito ou de débito do Axis Bank para resgatar produtos de 'Recargas de celular e DTH, viagens, reservas de hotel e filme ou downloads de música.
Se eu uso o cartão de crédito / débito do Axis Bank para usar o recurso Points Plus Pay para resgatar recompensas, ganharei pontos?
Sim, você ganhará pontos se você usar um cartão de crédito / débito Axis Bank aceitável ao usar o recurso 'Pontos Plus Pay' para resgatar na loja 'Recharges & Bookings'.
Posso reservar voos internacionais também em 'Recharges & Bookings'?
Sim, você pode reservar vôos domésticos e internacionais usando seus pontos de recompensa AxE eDGE. Escolha a opção apropriada conforme seu plano de viagem, uma vez que você estiver no site.
Posso reservar uma ida e volta na Recharges & Reservas?
Sim, você pode reservar uma viagem de ida e volta usando seus pontos de recompensa AxE eDGE. Acione a redenção usando a opção de ida e volta disponível no site.
Quantos bilhetes de avião posso reservar usando meus pontos de recompensa eDGE Axis?
Apenas um bilhete de voo pode ser reservado por vez na loja "Reservas de voos". Para qualquer outro voo, será necessário colocar um novo pedido de resgate.
Posso reservar um bilhete para o meu amigo usando meus pontos de recompensa AxE eDGE?
Sim, você pode resgatar seus pontos para reservar vôos para seus amigos ou membros da família.
Qual é o processo de cancelamento da reserva de voo?
Para cancelamento, você precisará entrar em contato diretamente com a companhia aérea participante ou ligar para o agente por telefone. A plataforma Axys eDGE Rewards não suporta cancelamentos de voo.
No entanto, para reembolsos, você precisará informar a equipe de atendimento ao cliente da Axis Bank em 1860-419-5555 ou 1860-500-5555 dentro de 48 horas a partir do momento do cancelamento.
A política de cancelamento será regida pelos termos e condições dos comerciantes da companhia aérea participantes. Todas as reservas feitas estão sujeitas a taxas de cancelamento cobradas pela companhia aérea, que pode variar de acordo com o voo e a classe de reserva. As taxas podem ser verificadas com o fornecedor de serviços da companhia aérea e da companhia aérea pelo membro. Para mais detalhes, visite os Termos e Condições.
Posso modificar ou alterar minhas reservas de voos?
O eDGE Rewards do eixo não suporta mudanças ou modificações nas reservas de voos quando redimidas. Por favor, ligue para a companhia aérea participante para quaisquer modificações necessárias nas reservas feitas. Talvez seja necessário pagar a diferença de preço adicional diretamente às companhias aéreas de acordo com a política da companhia aérea.
Em quanto tempo recebo os reembolsos da minha reserva cancelada?
O pedido de cancelamento de postagem é processado pelo parceiro de companhia aérea participante, os reembolsos aplicáveis ​​serão creditados em 15 dias úteis.
No caso de você ter optado pela facilidade 'Points Plus Pay' durante a reserva de bilhetes de avião, as taxas de cancelamento serão deduzidas dos pontos e dinheiro pagos antes de processar o pedido de reembolso.
Não haverá reembolso para "não-shows" ou quaisquer vôos parcialmente não utilizados.
O que acontece com os meus pontos e dinheiro utilizado se a reserva de voo não for efetuada?
Ao redimir para bilhetes de avião na plataforma 'Recharges & Bookings', se os pontos de recompensa do eDGE da Axis forem deduzidos e o resgate não for realizado, os pontos serão creditados em sua conta em 1 hora. Se os serviços forem resgatados parcialmente por pontos e dinheiro, o valor pago em dinheiro será creditado em sua conta em 7 dias úteis.
Posso fazer reservas de hotéis para destinos internacionais?
Sim, você pode fazer reservas de hotel para locais nacionais e internacionais.
Quantas reservas de hotel posso fazer usando meus pontos de recompensa AxE eDGE?
Apenas uma reserva de hotel pode ser feita de cada vez na loja 'Recharges & Bookings'. Para qualquer outra reserva de hotel, será necessário colocar um novo pedido de resgate.
O que todo o hotel permanecerá sendo redimido?
A estadia no hotel incluiria apenas os custos do quarto. Todas as comodidades exibidas pelo hotel enquanto redimirão serão parte do pacote. Se quaisquer comodidades forem cobradas, o mesmo será exibido especificamente no site e será cobrado diretamente.
Posso cancelar a reserva do hotel?
Para cancelamento, você precisará entrar em contato diretamente com os parceiros do hotel participantes ou ligar para o agente por telefone. A plataforma eDGE Loyalty Rewards não suporta cancelamentos de hotéis.
Cada hotel tem uma política de cancelamento diferente e o usuário deve ser cobrado de acordo com a política de cancelamento do hotel / quarto. Todas as reservas feitas estão sujeitas a taxas de cancelamento cobradas pelo hotel. O parceiro do hotel participante cobra uma taxa de serviço separada de Rs.300 para todos os cancelamentos off-line.
Se você não aparecer no hotel, o valor total da reserva será deduzido, pois as cobranças não apresentadas e nenhum reembolso serão aplicáveis. Para mais detalhes, visite os Termos e Condições.
Posso modificar ou alterar minhas reservas de hotel?
Alterações e modificações não são suportadas para reservas on-line, uma vez que são feitas, pois estas são tarifas especiais.
Em quanto tempo recebo os reembolsos da minha reserva cancelada?
Para reembolsos, você precisará informar a equipe de atendimento ao cliente Axis eDGE Rewards em 1860-419-5555 ou 1860-500-5555 dentro de 48 horas a partir do momento do cancelamento feito com a companhia aérea.
O pedido de cancelamento de postagem é processado pelo parceiro hoteleiro participante, os reembolsos aplicáveis ​​serão creditados em 15 dias úteis.
No caso de você ter optado pela facilidade 'Points Plus Pay' durante a reserva de bilhetes de avião, as taxas de cancelamento serão deduzidas dos pontos e dinheiro pagos antes de processar o pedido de reembolso.
O que acontece com meus pontos e dinheiro usado se a reserva do hotel não for passada?
Ao redimir para reservas de hotéis na plataforma 'Recharges & Bookings', se os pontos de recompensa EDGE da Axis forem deduzidos e o resgate não for efetuado, os pontos serão creditados em sua conta em 1 hora. Se os produtos / serviços forem resgatados parcialmente por pontos e dinheiro, o valor pago em dinheiro será creditado em sua conta em 7 dias úteis.
Posso recarregar um número de celular diferente do registrado no Axis Bank?
Atualmente, você poderá recarregar ou pagar contas móveis por apenas números de celular registrados no banco usando seus pontos de recompensa do eDGE do eixo.
Os pagamentos de contas podem ser feitos para números pagos?
Sim, você pode pagar suas contas móveis por números pós pagos registrados no Axis Bank.
A recarga móvel pode ser feita para múltiplos números de cada vez?
A recarga móvel pode ser feita somente para um número de celular registrado de um único banco por vez. No caso de você querer recarregar múltiplos números de celular registrados no banco, você terá que executar a ação de redenção para cada recarga móvel separadamente.
Posso cancelar a transação de recarga?
Os recargos e os pagamentos de faturas, uma vez realizados na loja 'Recharges & Bookings', não podem ser cancelados. Todas as recargas bem-sucedidas e os pagamentos de contas são finais, sem reembolso ou troca permitida.
O que acontece com os meus pontos e dinheiro usado se a transação de recarga não for passada?
Ao redimir para recarga ou pagamento de faturas na loja 'Recharges and Bookings', se os pontos de recompensa AxE eDGE forem deduzidos e o resgate não for efetuado, os pontos serão creditados em sua conta em 1 hora. Se os produtos / serviços forem resgatados parcialmente por pontos e dinheiro, o valor pago em dinheiro será creditado em sua conta em 7 dias úteis.
Posso reservar vários bilhetes de filmes usando meus pontos de recompensa AxE eDGE?
Os bilhetes de filmes podem ser reservados para vários assentos em uma transação na loja 'Recharges & Bookings'.
A confirmação da reserva do seu filme deve ser impressa e exibida no balcão do bilhete para obter um ingresso físico, ou a identificação do número de referência da reserva / identificação do quiosque pode ser utilizada para obter o ingresso do filme no balcão.
Posso cancelar a reserva do bilhete de filme?
Os bilhetes de cinema, uma vez reservados na loja 'Recharges & Bookings', não podem ser cancelados. O Banco do Eixo e os comerciantes participantes não permitem trocas ou reembolsos após a entrada de um bilhete por passagens perdidas, roubadas, danificadas ou destruídas.
Por favor, reveja cuidadosamente os detalhes da sua reserva antes de reservar os bilhetes. O Banco do Eixo e os comerciantes participantes não serão responsáveis, caso você tenha preenchido ou selecionado local, filme, data, assentos etc.
O que acontece com os meus pontos e dinheiro usado se a reserva do bilhete de filme não for passada?
Ao redimir para ingressos de filmes na loja 'Recharges and Bookings', se os pontos de recompensa AxD eDGE forem deduzidos e o resgate não for divulgado, os pontos serão creditados em sua conta em 1 hora. Se os serviços forem resgatados parcialmente por pontos e dinheiro, o valor pago em dinheiro será creditado em sua conta em 7 dias úteis.
Se você não receber uma confirmação após enviar informações de pagamento ou se você tiver uma mensagem de erro ou uma interrupção do serviço depois de enviar informações de pagamento, confirme o mesmo no seu histórico de reservas ou entre em contato com o Serviço ao Cliente do Axis Bank em 1860-419-5555 ou 1860 -500-5555.
Receberei um reembolso se não aparecer no cinema no dia da reserva do bilhete?
Não. Qualquer reclamação no que diz respeito a reembolsos não será entretida se houver um no-show no teatro.
Posso trocar pontos por várias músicas ao mesmo tempo?
Apenas uma canção pode ser resgatada e baixada por vez. Para resgatar outra música, será necessário colocar uma nova requisição de resgate. A redenção não pode ser feita para um álbum inteiro em uma única transação.
Posso resgatar com 'Points Plus Pay' para baixar músicas?
Não. A música não pode ser resgatada com a facilidade 'Points Plus Pay' na plataforma 'Download de música'.
Posso cancelar a transação feita para um download de música?
A música já redimida na plataforma 'Download de música' não pode ser cancelada.
O que acontece com os meus pontos utilizados se a transação de download de música não for passada?
Ao redimir para a música na plataforma 'Download de música', se os pontos de recompensa do EDGE da Axis forem deduzidos e o resgate não for efetuado, os pontos serão creditados em sua conta em 1 hora.
Se você não receber uma confirmação após o resgate ou se você tiver uma mensagem de erro ou uma interrupção do serviço após o resgate, entre em contato com o Axis Bank - Customer Service em 1860-419-5555 ou 1860-500-5555.
Não consigo resgatar pontos para baixar música no meu iPhone?
A música não pode ser baixada em iPhone, iPads ou qualquer outro dispositivo da Apple através da loja 'Recharges & Bookings'. Não canse seus pontos para baixar músicas em dispositivos Apple.
Uma vez redimido, posso baixar a música a qualquer momento?
Uma vez resgatado, o link de download estará disponível por apenas 15 minutos.
Eu redimisse um e-voucher instantâneo, mas não recebi os códigos de voucher?
Os e-Vouchers instantâneos serão entregues ao seu ID registrado do banco, instantaneamente. Em caso de situações imprevistas, será entregue no máximo dentro de 24hours. Se os e-Vouchers instantâneos não forem entregues em sua caixa postal dentro de 24 horas, ligue para o número do nosso Serviço de Atendimento ao Cliente em 1860-419-5555 ou 1860-500-5555.
Os meus pontos têm um prazo de validade?
Sim. Os pontos obtidos em um determinado dia expiram após três anos. E. g: Os pontos obtidos em 10 de janeiro de 2013 expirarão em 10 de janeiro de 2016. Alternativamente, os pontos também expirarão no caso de nenhuma transação na Conta EDGE Rewards da Axis em um período de 365 dias.
O que é 'Points Plus Pay'?
'Points Plus Pay' é uma característica única que permite redimir qualquer recompensa que você gosta, mesmo que você não tenha os pontos para isso! Com esta funcionalidade incrível, tudo o que você precisa é um mínimo de 300 pontos para qualquer recompensa em toda a loja! Você pode usar o recurso "Pontos Plus Pay" para calcular quantos pontos você tem, e depois calcular e pagar seu equivalente em dinheiro. Além disso, você pode usar qualquer cartão de crédito para pagar.
Como uso o recurso 'Pontos Plus Pay'?
O recurso 'Points Plus Pay' é extremamente simples de usar. Aqui está como funciona.
a) O recurso Points Plus Pay está disponível logo abaixo de cada recompensa. A caixa à esquerda indica os pontos, e a caixa à direita indica o dinheiro necessário, para resgatar essa recompensa particular. Por exemplo: neste caso, você precisará de 500 pontos para resgatar essa recompensa.
Lembre-se, você precisa resgatar um mínimo de 300 pontos por vez.
Quais são os pontos da família?
The basic structure of a family relationship is that all members of a family can link their individual customer IDs to one central Family ID. It is possible for both the customer IDs, and the Family ID to be part of the Axis eDGE Rewards program. In fact, to maximize your earnings from eDGE, we highly recommend that individual members Customer IDs are linked to a Family ID! The advantage of linking Customer ID’s is that the points to all individual family members are awarded on the basis of Average monthly Balance of all the accounts in the family relationship! So even if you personally have not been able to maintain an average balance of Rs.25,000, as long as your Family balance is above Rs.5,00,000, you will still receive points for your transactions.
Points are awarded to the person within the family who carries out the transaction. It will reflect against that person’s individual customer ID. However, if a new member is added to the family, the points for that will go to the Primary family member in the family relationship. The points for all members of a family will be calculated on the basis of the balance in all the accounts of that family ID.
How do I earn from family points?
Points are awarded to the person within the family who carries out the transaction. It will reflect against that person’s individual customer ID. However, if a new member is added to the family, the points for that will go to the Primary family member in the family relationship. The points for all members of a family will be calculated on the basis of the balance in all the accounts of that family ID.
What is ‘Transfer my points?’
‘Transfer my points’ is a great feature if you wish to help a loved one get the rewards of their choice! It makes for a great gift as well. All you need to transfer points is to login through Internet Banking, and provide the receivers Axis Bank Customer ID. Remember, you will need to transfer a minimum of 300 points and can transfer upto 25,000 at a time.
How do I transfer points?
Transferring points to someone else is done through Internet Banking and is a simple process. You can visit the ‘Transfer my points’ section of our site, login with Internet Banking, enter the details – the receiver's Customer ID and the no. of points – and click to transfer. You need to transfer a minimum of 300 points and you can transfer up to 25,000 points. It’s easy, fun, and makes for a great gift!.
Here is a step-by-step guide to transferring points.
uma. Place your mouse over ‘My Edge Points’ and you will see a drop down.
Can I Transfer my points to all Axis Bank customers?
Yes, you can transfer points to all Axis Bank customers except for customer holding only government, trust or no frills basic saving account.
Will I be charged additional tax for any of these transactions?
No, there are no additional charges for transferring points on Axis eDGE Rewards.
Can I cancel the transaction if I have wrongly transferred the points to an incorrect Customer ID?
Axis eDGE Rewards is not liable or responsible for any cancellation of transaction in case of points are transferred wrongly to an incorrect Customer ID. Axis eDGE Reward points successfully transferred cannot be credited to your Axis eDGE Rewards account.
Who is eligible to earn points on 'Axis eDGE Rewards' program?
The Axis eDGE Rewards program is designed in such a manner that the eligibility criteria is very simple to understand. To be eligible to earn points you need to have one or more of the below products, and be a customer of good standing with Axis Bank. Remember, if you have more than one of the products listed below, you’ll be earning points on all of them.
To view our vast array of earning options, click here, or read our Terms and Conditions to know more.
Eligible Savings Accounts.
uma. A Savings Account with a minimum average balance of Rs.25,000 per month b. An NRI Savings Account with a minimum average balance of Rs.25,000 per month c. Burgundy Account d. Inaam Account.
Eligible Current Accounts.
uma. Normal Current Account (CANOR) b. Local Current Account (CALCA) c. Business Advantage Current Account (CAADV) d. Business Global Current Account (CAGBL) e. Business Privilege Current Account (CABPL) f. Business Classic Current Account (CABCA) g. Business Select Current Account (CASEL) h. Channel One Current Account (CACH1) i. Club 50 Current Account (CAC50) j. Current Account Pharmaceutical (CAPHM) k. Current Account Pharmacist Druggist Chemist (CAPDC)
uma. Axis Bank My Business Credit Card b. VISA Silver Corporate Card Individual Liability c. VISA Silver Corporate - J&S d. VISA Gold Corporate Card Individual Liability e. VISA Gold Corporate Card - J&S f. AXIS Bank Easy Gold Card Salaried g. AXIS Bank Signature Card with Lifestyle Benefits h. AXIS Bank Signature Card with Flexible Spending Limit i. AXIS Bank Wealth Signature Credit Card with Travel Benefits j. AXIS Bank Gold Business Credit Card k. AXIS Bank Easy Gold Credit Card - Self Employed l. AXIS Bank Infinite Reserve Credit Card m. AXIS Bank VISA Platinum Credit Card n. Insta Easy Credit Card o. Axis Bank VISA Secured Platinum Card p. Axis Bank My Zone Credit Card q. VISA Gold Card r. VISA Gold Std Card s. VISA Gold Plus Card t. Secured Gold Card u. VISA Silver Card v. VISA Silver Plus Card w. VISA Classic Silver Card x. Secured Silver Card y. AXIS Bank VISA Platinum Corporate Card - CCIL z. AXIS Bank Titanium Credit Card aa. AXIS Bank My Choice Credit Card ab. AXIS Bank My Choice Image Credit Card ac. AXIS Bank My Wings Credit Card ad. Signature Defence Card ae. Pride Platinum Defence Card af. Privilege Credit Card ag. Axis Bank Neo Card ah. Axis Bank MasterCard CCIL Credit Card ai. Axis Bank Shopping Reward Credit Card aj. Select Credit Card ak. Buzz Credit Card al. Pride Platinum Credit Card am. Pride Signature Credit Card.
uma. Priority Platinum Debit Card (MasterCard/Visa) b. Instant Welcome Kit Card For Priority A/Cs c. Platinum Chip Card d. Gold Debit Card e. Business Titanium Rewards Card f. Ladies First Card g. MasterCard Gold Plus Debit Card h. Wealth Card i. Privee Card j. Titanium Rewards Card k. Domestic Debit Card (NRI) l. NRI International Debit m. Titanium Prime Debit Card n. Titanium Prime Plus Debit Card o. Titanium Domestic Card p. Smart Privilege Card q. VISA Classic International Card (Inaam Account) r. VISA Classic Domestic Card (Inaam Account) s. Burgundy World Debit Card t. Online Rewards Debit Card u. Secure + Debit Card (Visa/MasterCard) v. Business Platinum Card w. Display Debit Card x. Mariner’s Debit Card y. Axis Active Debit Card z. Priority Platinum Chip Card aa. RuPay Priority Banking Card ab. Rewards+ Visa Debit Card.
Eligible Loans (only if you also hold an account, debit card or a credit card)
How do I earn with Axis eDGE Rewards?
Axis eDGE Rewards is the only Banking rewards program in the country that offers you over 70 ways in which to earn rewards. With Axis Bank and Axis eDGE Rewards, you can start earning with the smallest of transactions, requests and actions.
Earn on products, such as cards, accounts and loans Earn on transactions, such a credits, spends and download Earn on relationships, such as if a family member carries out a transaction Earn on upgrades and additions, such as introducing a new family member or upgrading your card Earn on Partner Brands, such as bonus points for using you Axis Bank Card with some brands Earn on special occasions, such as your birthday!
How do I earn points on my Savings Account or NRI Savings Account?
For Savings Accounts, Burgundy Accounts, NRI Accounts and Inaam Accounts, the points are calculated on the basis of the average monthly balance (AMB) maintained in all the accounts under your Customer ID.
If AMB is between Rs. 25,000 to Rs. 1,00,000 you will earn ‘x’ reward points.
If AMB is between Rs. 1,00,000 to Rs. 5,00,000 you will earn ‘2x’ reward points.
If AMB is greater than Rs. 5,00,000 you will earn ‘3x’ reward points.
Members eligible for the Family Banking will earn points on the basis of the family banking relationship maintained with the bank.
For Example: If the total family relationship value is greater than Rs. 5,00,000, and the AMB balance maintained by the same individual is between Rs. 25,000 to Rs. 1,00,000 then the family members will earn 3x points due to his family relationship value.
Click here to know more about Average Monthly Balance calculation.
NRI Savings account customers can earn Axis eDGE Reward Points on all inward remittance transactions as given below:
For Example: If a non-resident customer remits an amount of INR 1.80 Lakh, the customer will get 80 Axis eDGE Reward points and not 160 Axis eDGE Reward points since the threshold of 2 lakhs is not achieved.
What is the minimum and maximum amount of Axis eDGE Reward points that I can earn on inward remittances?
You can earn minimum 80 Axis eDGE Reward points and maximum 1000 Axis eDGE Reward points per month.
What is the minimum and maximum transaction amount to earn Axis eDGE Reward points on inward remittances?
You can earn Axis eDGE Reward points with any inward remittances credited to your NRI Savings Account.
What are the various modes through which I can remit money (inward) to my account?
You can remit money into India through any of the online (Internet Banking-REMITMONEY) and offline modes (through branch banking channel) *
Can I get bonus points?
There are many ways in which you can earn bonus points with Axis eDGE Rewards. Here’s how you can earn bonus points and speed up your earnings.
During your birthday month, we give you 2x points on all purchases on your credit card Our Partner Brands give you bonus points from time to time, Eg: 10x points on purchases at flipkart using an Axis Bank card, for a limited period. Special Axis Bank products like Rewards Cards and Online Rewards cards also offer bonus points on specific transactions.
Click here to view current offers and the current point structure.
Where can I see how many points I’ve earned so far?
Axis Bank and Axis eDGE Rewards provides you multiple ways to view and access your points.
Internet Banking – You can view and use certain functionalities of the Axis eDGE Rewards site such as view, transactions history, make a points transfer etc through your Internet banking. Mobile Banking – Axis Bank brings you Axis eDGE Rewards on the mobile. View your points history on the go, and even access specific functions like transfer points or download a points statement. The Axis eDGE Rewards site - edgerewards. axisbank, our site is designed to help you utilize the Axis eDGE Rewards program to the fullest. Register on this site to view not only how many points you and your family have, but to see our suggestions on how you can earn faster (with our ‘Earn Faster With’ section), and to view 'Specially for You' from our store! On this site, you can also transfer points to your family. Most of all, it is necessary to register on this site to redeem, so this is the easiest way in which to access your points and rewards.
How can I earn faster?
The fastest way to earn points on Axis eDGE Rewards is to view the ‘Earn Faster With’ options provided on the eDGE Loyalty Rewards site. These options given to you are based specifically on how many points you have earned previously, your earning rate and a number of other factors.
I didn’t get the correct number of points on my transaction, what should I do?
We do our best to have eDGE Loyalty points credited to all our customers in an accurate and timely manner. We credit points to all our eDGE Loyalty Rewards customers on the 27 th of each month. These points are reflected in the account statements of the relevant months.
You can log in to internet banking, mobile app, edgerewards. axisbank to view your current points balance, as well as the history of transactions where points were earned / redeemed by you. In case you still feel an error may have occurred, please feel free to write to us at edgerewardsaxisbank, or call us 1860-419-5555, and we will do our best to resolve your problem.
What are the products with which I can earn points?
You can earn points on any or all of the below types of relationships, products and even transactions!
uma. A Savings Account with a minimum average balance of Rs.25,000 per month, or a Burgundy Account, or an Inaam Account b. A Credit or Debit Card c. A Home/Auto/Personal Loan, or a Loan against property, or a Loan against gold d. Current Account e. A Family Relationship f. Forex Transactions g. Axis Mobile/Axis Bank Internet Banking.
To view our vast array of earning options, click here.
Is there any other way to earn points?
At Axis eDGE Rewards, we understand that the number of banking transactions you may carry out in a month could be limited. This is why we’ve built additional options for you to earn, which aren’t to do with banking. In addition to your banking transactions, we also provide the below options for you to earn.
Partner Deals – Some of our partner brands give you additional earning options with bonus points if you purchase something from them using an Axis Bank card. For the complete list of Partner Brand stores and their offers, click here. Transfers – you can also get points transferred from someone else on the Axis Bank Axis eDGE Rewards program. All they need to know is your Customer ID. However, we suggest that you reveal details such as your customer ID to third persons with discretion.
Who will get the points earned from the Family linked transactions?
The basic structure of a family relationship is that all members of a family can link their individual customer IDs to one central Family ID. It is possible for both the customer IDs, and the Family ID to be part of the Axis eDGE Rewards program. In fact, to maximize your earnings from eDGE, we highly recommend that individual member's Customer IDs are linked to a Family ID. The advantage of linking Customer IDs, is that the points to all individual family members are awarded on the basis of Average Monthly Balance of all the accounts in the family relationship. So even if you personally have not been able to maintain an average monthly balance of Rs.25,000, as long as your Family Monthly Balance is above Rs.5,00,000, you will still receive points for your transactions.
Points are awarded to the person within the family who carries out the transaction. It will reflect against that person’s individual customer ID. However, if a new member is added to the family, the points for that will go to the Primary family member in the family relationship. The points for all members of a family will be calculated on the basis of the balance in all the accounts of that family ID.
I am a burgundy customer. Do I need to maintain a minimum balance to start earning rewards?
No, as a Burgundy customer, you have an exclusive relationship with Axis Bank, and you will earn points for all your transactions irrespective of the balances you maintain in your savings account. Click here for a full list of transactions on which you can earn points.
I see that points are awarded based on AMB. Which period does this AMB refer to?
The AMB or Average Monthly Balance on which the points will be awarded to you will be on the basis of the month prior to the month on which you are carrying out the transaction. For example, in the month of May 2015, if you carry out any transactions that will earn you points, these points will be awarded on the basis of your balance in the month of April 2015.
How are points earned for an Auto Loan?
If you have an Auto loan, you can simply submit your Invoice, RC Book & Hypothecated Insurance Policy within 60 days of the disbursement of your loan to us. You can also send us scanned copies at edgerewardsaxisbank and we will revert with a confirmation.
How are points earned for a Home Loan?
If you have a Home Loan with Axis Bank, you will be credited points on every Home Loan anniversary. These points will get credited in the anniversary month.
Eg: If you have a Home Loan that is 5.5 years old, the points will be credited to your account after completion of 6 years and every year there after on each anniversary.
What are the types of transactions on Forex that I can earn Axis eDGE Reward points for?
You can earn Axis eDGE Reward points on Outward Remittance through internet banking or branch, on loading and re-loading of Travel Currency Card and on your Travel Currency Card spends. To know more details kindly visit ‘How Can I Earn’ page on Axis eDGE Rewards website.
I am a Corporate Credit card member, am I eligible for Axis eDGE Rewards?
Only those Corporate Card members where the payment is done by the individual and not the company are eligible to earn Axis eDGE Reward points on their Axis Bank Credit card. Corporate cards where the liability of payment is with the corporate will not earn any Axis eDGE Reward points.
I am an NRI customer, can I use Axis eDGE Rewards?
As an NRI Customer, as long as you hold one of the below accounts, or carry out one of the below transactions, you will automatically earn points. In addition, we would urge you to take a look at our extensive Recharges & Bookings options here, since that will be the easiest way for you to redeem your points.
You can earn on.
uma. A Savings Account with a minimum average monthly balance of Rs.25,000 per month, or a Burgundy Account, or an Inaam Account b. A Credit or Debit Card c. A Home/Auto/Personal Loan, or a Loan against property, or a Loan against gold d. Current account e. A Family Relationship f. Forex Transactions g. Trade reported per day.
To view our vast array of earning options, click here.
How are points earned for NRI – Portfolio Investment Scheme account (PIS)?
If you have a NRI – PIS account with Axis Bank, you can earn maximum 20 points for the trade date. Points earned through eligible earn actions will be credited to the Axis eDGE Rewards account by the 20th of the following month.
Can all NRI-PIS account holders earn points?
Axis eDGE Rewards Points for NRI PIS Transactions are applicable only on scheme codes NREPI and NROPI.
How are points calculated?
Points are calculated by rounding down the transaction value to the nearest integer and as per the criteria set for each Axis Bank product. For example, if the transaction value is Rs. 259 it will be rounded off down to the nearest integer Rs. 200 for purpose of calculating points.
What happens to points earned on an add-on card?
Purchases on add-on Credit Cards will earn Axis eDGE Reward points. These points will be credited to the primary eDGE Loyalty Rewards Relationship holder's account. Only the primary account holder can redeem these points.
How do I know where I can earn what points?
The simplest way to do this is to visit our ‘How Can I Earn’ section in case you have any queries. This section tells you what products / services / actions you can take to earn points, and how many points you will earn as well.
Do I get Axis eDGE Reward points if I load my Travel Currency Card from any account other than Axis Bank Savings Account?
No. You will earn Axis eDGE Reward points on loading of Travel Currency Card only if it is paid through Axis Bank Savings Account.
How do I earn Axis eDGE Reward points if my spends on Travel Currency Card are in a different currency other than USD?
uma. If the spends on Travel Currency Card are done in any other currency other than USD, it will be first converted to USD as per the prevailing exchange rate on 1st of that month ( Month in which the transaction has been done ) and then Axis eDGE Reward points will be calculated. b. Points will be credited on a cumulative basis for all transactions done in the month.
*Eg: Customer has spent a cumulative of EURO 300 in January, 2014. The exchange rate prevailing on 1 st January, 2014 is 1 EURO = USD 1.38. The equivalent USD amount now becomes USD 412.73. Basis the earn rule as mentioned above the customer account will be credited with 164 Axis eDGE Reward points for USD 412.73.
How many points will I earn on Titanium Rewards Debit Card or Rewards+ Debit Cards?
You are eligible to earn 5 times the reward points every time you shop or dine with your Axis Bank Titanium Rewards Debit Card or Rewards+ Debit Card. Card holders need to use their valid Axis Bank Titanium Rewards Debit Card or Rewards+ Debit Card as the mode of payment to enjoy 5x Axis eDGE Reward points for every Rs. 200 spent on dining or shopping at an apparel store.
Will I earn points for movie transactions if I use Titanium Rewards Debit Card?
No, there is 5% cash back for movie transactions, using your Titanium Rewards Debit Card. You will not be entitled to earn Axis eDGE Reward points while availing the cash back on your movie spends.
Will I continue to earn points on other domestic and international spends on Titanium Rewards Debit Card or Rewards+ Debit Card?
Yes, you will continue to earn 1 reward point on domestic and international spends, for every Rs. 200 spent.
Will I earn points on payment of Utility Bills using Online Rewards Debit Card?
Yes, you will earn 2X points for every Rs. 200 spent on utility bills paid online with your Online Rewards Debit Card.
I am a Current Account customer. Will I earn points on my Debit Card transactions?
No. You will earn points on the Current Account transactions as specified in the earn rules on the website; however points will not be provided for Current Account Debit Card transactions. For example – If a customer has Business Platinum Debit Card and Club 50 Current Account, then the customer is eligible to earn points, however the customer will earn points only on the Club 50 Current Account and not on the Business Platinum Debit card.
I would like to know more about the reward points earned through Axis Active Band?
You can earn 500 Axis eDGE Reward points in a week (subject to timely change) based on 70, 000 steps you clock in the GOQii Pedometer.
You would also earn Axis eDGE Reward points for the contactless payment done using the POS Terminal.
How do I activate my Axis Active Band for contactless payment and availing loyalty points?
To Activate your Axis Active Band, follow the below steps:
uma. Step 1: Find the Barcode in the Axis Active Box. b. Step 2: Tap on the camera icon in the Axis Active section of Axis Mobile App. c. Step 3: Select ‘Take Photo or Video’, & place the barcode below the camera, focus & then click. Retake the image if it is blurred. d. Step 4: Tap on ‘Use image’ and the barcode would be decoded. e. Step 5: Check if the no. populated matches with no. printed in the barcode or manually enter the barcode number. f. Step 6: Tap ‘Proceed’ to continue.
How do I avail my loyalty points for the steps I walk?
Wear your Axis Active Band for your daily activities. Sync the band once daily or atleast once in 3 days with Goqii App. You would automatically avail loyalty points if you fulfil the weekly target of 70, 000 steps, starting from Monday and ending on Sunday.
How can I earn Axis eDGE Reward points on Axis Bank Internet Banking/Axis Mobile transactions?
You can earn Axis eDGE Reward points on making bill payments, requesting cheque book and creating fixed deposits on Axis Bank Internet Banking/Axis Mobile or both.
Can I apply for cheque book once through Axis Bank Internet Banking and the second time through Axis Mobile App or vice-versa in the same month and get Axis eDGE Reward points for both the transactions?
No. Only one transaction of cheque book requisition, either through Axis Bank Internet Banking or through Axis Mobile will be considered for earning points.
How many Axis eDGE Reward points can I earn for investing in a Fixed deposit through Axis Bank Internet Banking/ Axis Mobile?
**Points will be credited for a maximum of 3 Fixed Deposits only in the same month.
What is the minimum or maximum amount required to book a Fixed Deposit to be eligible for earning points?
The Axis Bank Fixed Deposit rules would apply for the same. In order to know more visit axisbank/retail/deposits/fixed-deposits.
How many points can I earn for Bill Payments done through Axis Bank Internet Banking/Axis Mobile?
* You will earn points for a maximum of 3 Bill payment transactions per month done either through Axis Bank Internet Banking/Axis Mobile.
What is the minimum value required to be paid through Axis Bill Pay in order to be eligible for earning reward points?
You will be eligible to earn Axis eDGE Reward points for your bill payments done through Axis Bank Internet Banking/ Axis Mobile, irrespective of the amount of the bill.
Can I make partial payments of 1 bill twice or multiple times?
No, the Bill Payments should be of a unique biller/invoice no/biller id/relationship no etc. in order for it to be considered in the same month.
Will the bill payment of one biller done this month be considered the next month again?
Yes, bill paid for a particular biller this month will be eligible for earning points in the next month also.
What is "Axis eDGE Rewards"?
Axis eDGE Rewards program is Axis Bank’s bank - wide loyalty program for all Axis Bank customers. Being a part of this program means that you earn Axis eDGE Reward points on your everyday banking activities, which you can then spend on over 500 exciting rewards spread across various categories.
When did Axis eDGE Rewards program come into effect?
The Axis eDGE Rewards program came into effect 5 th March, 2013 onwards with rewards for credit card, debit card and savings account customers.
The program has been extended to the Axis Bank NRI customers with effect from 1st December 2013, to Forex customers & Travel.
Currency card holders with effect from 1 st Jan, 2014, to Axis Bank Loans customers with effect from 5 th June 2014, select Current Account customers with effect from 5 th November, 2014.
Effective 10 th November 2014, Axis eDGE Rewards Program is now available to all Axis bank customers. For new eligibility and earn criteria please click here.
How do I register for the program?
You don’t need to register for Axis eDGE Rewards program separately. As long as you fulfill the eligibility criteria listed above, you will be able to participate in the program.
To view our vast array of earning options, click here.
Are there any charges or fees to be a part of Axis eDGE Rewards?
No, there are no charges on Axis eDGE Rewards. Axis eDGE Rewards is a rewards program that is designed to reward your relationship and growth with Axis Bank. Make the maximum use of it to enjoy some incredible rewards from our collection.
How do I change my Bank Registered ID?
To change your Bank Registered ID, please visit your nearest Axis Bank branch or ATM.
What happens if I get upgraded/downgraded at Axis Bank?
In case the status of your Axis Bank relationship changes – upgrades / downgrades / account closure & opening – this will impact your eDGE Loyalty Relationship program as well. The points will be calculated with respect to the changed status from the date of change.
What can I redeem points for?
What if I don’t have enough points to get rewards?
At Axis eDGE Rewards, we try to ensure that you can redeem your points for the rewards you desire. With this in mind, we’ve created ‘Points Plus Pay’, a feature that allows you to pay the equivalent of points in money. Just input the no. of points you wish to redeem (you need a minimum of 300) and 'Points PlusPay’ calculates how much you need to pay as the balance. So now you can get the reward of your choice, even without the points! This is currently available on website only.
When can I start redeeming points?
You can start redeeming your points as soon as you reach a minimum threshold of 300 points.
How can I redeem my points?
There are 4 ways to redeem:
uma. Axis Bank Internet Banking: Log on to Internet Banking with your Customer ID & Password. Click on Axis eDGE Rewards on the Account Summary page. Accept the Terms & Conditions and then click ‘Redeem Now’ to view the Rewards Store. Choose the reward of your choice from various categories, add to basket & confirm the redemption. After accepting the Terms and Conditions for the first time on Internet banking, you can easily redeem your points the next time you log in to Axis eDGE Rewards through Axis bank website using this feature. c. Axis Bank mobile app: Download the Axis Bank mobile app. Click on ‘Rewards’ tab from the Menu to view your points balance. Go to ‘Redeem Now’ section and click on 'Rewards Store'. Choose the rewards of your choice from different categories, add to basket and confirm the redemption. b. Axis eDGE Rewards Website: To redeem your points through Axis eDGE Rewards website, you will have to sign up for the program by visiting the registration page. Depending on the product you hold and your relationship with the bank you will need to choose the appropriate product from the dropdown and then fill in the relevant details to register. Once you have registered successfully you will receive an confirming your user ID and password. You can visit ‘Redeem Now’ section post login with your user ID/ customer ID & password. Choose the reward of your choice from various categories. Add to basket & confirm the redemption.
Certain customers holding select products will be auto registered into the program. All customers who are auto registered will receive an confirming their login credentials, which they can use to access their loyalty account on the website or redeem their points.
How long are my points valid?
Points earned on a particular day will expire after three years. For eg: Points earned on 10 th January 2013 will expire on 10 th January 2016.
Points will also expire in case there is no account activity over a period of 365 days. Eg: If you have not done any earn transactions, redemptions or have not logged in to your account for a period of 365 days from your last transaction, your points will expire on the 366th day.
How do I use my points at your Partner brand's stores?
You can use your points at a Partner brand's store in the simplest way possible - in lieu of money! Just use an Axis Bank Debit or Credit Card to pay.
To redeem your points at stores, you will need to visit the websites of our partners, and check out the details of our points being accepted at their stores. You also need to make a minimum purchase of Rs.100 to qualify for points usage. Any Terms & Conditions mentioned on our partner brand's websites are in addition to the Terms & Conditions of the eDGE Loyalty Rewards Program.
How do I redeem online with my Axis eDGE Reward points?
For online redemption, please follow the below mentioned process:
uma. To redeem your Axis eDGE Reward points, select the product on your favourite online portal for redemption. b. In the payment option, select ‘PayU Money’ in the ‘Wallet’ tab. c. Sign in or Sign up on PayU Money and choose ‘Rewards Program’ to purchase the product by redeeming your Axis eDGE Reward points. d. Select Axis Bank from the drop down . e. Enter a valid Axis Bank Debit or Credit Card number and the bank registered mobile number mapped to the corresponding card information provided. f. Once you click on ‘Redeem Points’, details of Axis eDGE Reward points available in your eDGE Loyalty Rewards account will be displayed and an OTP will be sent to the bank registered mobile number entered, if sufficient points balance is available. g. Enter the OTP in text box and then click on ‘Confirm Payment’ to complete the transaction. h. An and SMS confirmation will be sent to your bank registered mobile number and address on successful completion of the transaction.
Can I redeem points for two items at a time?
Yes, if you have enough points, you can choose to redeem them for multiple rewards at the same time. All you need is a minimum of 300 points per reward to check-out your cart.
Why am I not able to redeem for e-Vouchers on the website?
e-Vouchers are mailed only to the registered address as provided in your bank/ card account with the bank. Please visit the bank branch to update your registered address.
What is the process of redeeming instant e-Vouchers?
All instant e-Vouchers will be sent to your registered ID. The will contain 16 digit code and in a few cases 6 digit pin which you will need to present at the payment counter at the retail stores.
To use instant e-Vouchers for online shopping, key in the 16 digit code along with the pin wherever applicable at the payment step.
For detailed terms and conditions and steps to redeem, refer the individual s received with instant e-Voucher codes.
Can I redeem my points at Merchant outlets?
Yes, you can now redeem your Axis eDGE Reward points at select merchant outlets. Instead of settling your bill with cash, you can make purchases utilizing your Axis eDGE Reward points balance. List of participating Merchant outlets are updated on the Axis eDGE Rewards website.
Can I redeem my points on e-commerce sites or online stores?
Yes, you can now redeem your Axis eDGE Reward points for products offered on select online stores. List of online stores participating in this offer are updated on the Axis eDGE Rewards website in the ‘Terms & Conditions’ section.
Which online partners can I redeem my Axis eDGE Reward points at?
Axis eDGE Reward points can be redeemed at select online stores listed on the Axis eDGE Rewards website. These online partners may cater to fashion, travel, shopping, entertainment and lots more. For the complete list of online stores participating in this offer refer to Axis eDGE Rewards - Terms & conditions section available on the website.
I see the list of merchants has changed on the website?
To ensure we provide variety of redemption options across categories such as fashion, travel, shopping, entertainment etc. to our customers, the list of participating online stores are refreshed from time to time. The most updated list of participating online partners is available on edgerewards. axisbank.
One of your Partner brands didn’t accept my points to give me the reward. O que devo fazer?
In case you are facing a problem with redeeming points with Partner brands, you can call our Customer Service Number at 1860-419-5555 or 1860-500-5555 or write to us at edgerewardsaxisbank to get further help.
Can points once expired be re-credited?
No, points once expired cannot be re-credited.
Can all Axis Bank customers redeem their points at Merchant outlets?
Axis Bank Credit Card customers with minimum 300 Axis eDGE Reward points balance can redeem their points at select Merchant outlets. For the complete list of Axis Bank Credit Cards on Axis eDGE Rewards Program, please visit Terms & Conditions section at edgerewards. axisbank.
Can all Axis Bank customers redeem their points at selected online stores?
All Axis Bank customers with an eligible Axis Bank Credit or Debit card and 300 Axis eDGE Reward points can redeem their points at select online stores.
Can Axis Bank Debit Card customer redeem their points at Merchant outlets?
No, Axis Bank Debit Card customers cannot redeem their Axis eDGE Reward points at Merchant outlets.
Can all products be purchased by using Axis eDGE Reward points at Merchant outlet?
All products available in the Merchant outlet can be redeemed for Axis eDGE Reward points, however the minimum bill value should be greater than or equal to Rs.100.
What is the minimum bill amount that can be paid through Axis eDGE Reward points at participating online stores?
The minimum bill amount should be greater than or equal to Rs.60 to redeem Axis eDGE Reward points.
How do I know how many points will I be charged to buy a product?
You can get the details of the Axis eDGE Reward points required to buy a product from front desk executive of the participating merchant outlet.
Why do Axis eDGE Reward points vary for different online stores and product?
Points required for redemption is influenced by multiple factors, hence the point requirement for redemption may be different for different online stores.
I redeemed a product at one of the Merchant outlet using my Axis eDGE Reward points, the slip does not show the total number of points deducted for the transaction?
Total number of points redeemed is not available on the customer copy, however Axis Bank sends an SMS and an to their customers on any redemption done at the merchant outlet using their Axis eDGE Reward points. You can check the total points utilized for the said redemption in the SMS trigger and the sent to your bank registered ID and mobile number.
I redeemed a product at one of the Merchant outlets through Axis eDGE Reward points, the transaction went through without my pin number?
Redemption at Merchant outlet can be done on swipe as well as chip enabled cards. On the chip enabled cards the redemption is done without asking for the pin number. The cashier will use the chip and pin enabled card as regular swipe cards.
I had sufficient point balance in my account, why was my transaction declined?
Sometimes due to various blocks appearing on your Bank account, the transaction is not processed, therefore we request you to call our phone banking team on 1860-419-5555 or 1860-500-5555 to understand the reason for the same.
I have received an error “The reward point balance is insufficient for the payment” while trying to action redemption?
In case the Axis eDGE Reward points balance available in your Axis eDGE Rewards account is insufficient for the value of product selected at your end, please select another payment option, i. e. you can make a payment through Axis Bank Credit Card / Debit Card / Net Banking option also.
Why does the webpage display the message ‘Card Number/Mobile No. entered is incorrect’, while trying to action redemption?
While redeeming your Axis eDGE Reward points at the online store, you need to enter your Axis Bank Credit or Debit card number and the bank registered mobile number mapped to the corresponding card information provided. You will receive the above message, in case either of the information is incorrect. You can call our phone banking team on 1860-419-5555 or 1860-500-5555 for assistance or try another Axis Bank – Debit or Credit card with valid mobile number.
Transaction has failed at the time of redemption, however my Axis eDGE Reward points are deducted?
This situation may occur sometimes due to a technical issue while transacting at the merchant outlet. A credit note or gift voucher of equivalent value will be issued by the respective merchant outlet.
I have not received the OTP password or received an error as OTP authorization has failed?
Once you select to pay with your Axis eDGE Reward points and enter the Axis Bank Credit / Debit Card number and mobile number registered with the bank, click on ‘Redeem Points’. An OTP will be sent on your bank registered mobile number. However, for a new OTP to be resent to the registered mobile number you can click on ‘Resend OTP’ option and enter the OTP received on your mobile number for successful completion of redemption process.
Transaction has failed on the online store, however my Axis eDGE Reward points are deducted?
This situation may sometimes occur due to a technical issue, your Axis eDGE Reward points will be credited back into your account within an hour. In case you do not get the credit of points within an hour, please call our phone banking team on 1860-419-5555 or 1860-500-5555.
Can I cancel an order once placed at the merchant outlet?
Cancellation of order once placed at merchant outlet would depend on the Terms & Conditions of the Merchant outlet for which Axis eDGE Reward points have been utilised. Axis Bank will not be in a position to cancel the order or entertain any cancellation request for orders placed at the merchant outlet using Axis eDGE Reward points.
Can I cancel an order once placed at the online store?
Cancellation of order once placed at select online stores would depend on the Terms & Conditions of the said online partner for which the Axis eDGE Rewards points have been utilised. Axis Bank will not be in a position to cancel the order or entertain any cancellation request for orders placed at the online store with Axis eDGE Reward points.
Can I call Axis Bank - phone banking team and cancel the online redemption?
Products redeemed at select online stores using Axis eDGE Reward points can be cancelled only at the online merchant website or mobile app. unfortunately our phone banking team will not be able to facilitate cancelation request on your behalf.
What is the cancellation policy for redemption at Merchant outlet?
If you wish to cancel the purchases made at the Merchant outlet, the corresponding refund will be governed by the terms and conditions of the participating Merchant outlet. For all cancelled transactions, Axis eDGE Reward points will not be credited back, a credit note or gift voucher of equivalent value will be issued by the respective merchant outlet.
What is the cancellation policy for online redemption?
If you wish to cancel the purchases made at any of the participating online store, the corresponding refund & the time to process the refund will be governed by the terms and conditions of the participating online merchants. For all cancelled transactions, Axis eDGE Reward points will be credited back on the basis of merchant’s terms and conditions.
Can I redeem products at the merchant outlet partially using points & by cash?
Yes, redemption at merchant outlets can be done partially using points and cash. If you have insufficient Axis eDGE Reward points to purchase the product at a merchant outlet, you can use your available points and make the balance payment using Axis Bank Credit Card / Debit Card /cash.
Can I redeem products at the online stores, partially using points & cash?
No, currently redemption at select online stores is allowed only using Axis eDGE Reward points.
When can the points earned on Axis Active be redeemed ?
The points would be credited for redemption within 5 working days of completion of current week, that’s is starting from Monday and ending on Sunday.
I can’t login in. What should I do?
In case you are facing a technical difficulty while logging into the site you can call our Customer Service Number at 1860-419-5555 or 1860-500-5555 or write to us at edgerewardsaxisbank to get further help.
You can also login to the Axis eDGE Rewards Program in ways other than the website.
uma. Internet Banking – Login using your Internet Banking registration details b. Mobile Banking – Use the Axis Mobile Banking app to access the Axis eDGE Rewards Program.
How do I find a reward?
To find a reward you love, you can browse both - our Rewards Store, as well as our Recharges & Bookings section of the site. In both, you can visit a section that interests you, and click on ‘See More’. This opens up more rewards for you to view within the same category. As you browse, add items to ‘My Wishlist’, so you can view them all together before making your choice.
What is ‘My wishlist’?
‘My Wishlist’ is a feature that compiles all the rewards that you have shortlisted. Adding a reward to ‘My Wishlist’ as you browse is a smart thing to do, because you can view all the shortlisted rewards in one go later, helping you choose the right reward for you. ‘My Wishlist’ remains intact even if you sign-out, so you can always come back and choose from ‘My Wishlist’ later, instead of having to browse and select all over again.
How do I add a reward to ‘My Wishlist’?
There are two ways to add a reward to ‘My Wishlist’
a) Bring your mouse on top of the reward and click on the ‘ Add to Wishlist’ option. The star will turn golden once you click it. b) Click on a product to view its details. Then click on The ‘Add to Wishlist’ option.
Where can I view my transaction history?
Visit My Points >My Transaction History to view your past transactions on Axis eDGE Rewards. You can view both points you’ve earned, as well as rewards you’ve redeemed in the past year.
What is new in the website?
The new Axis eDGE Rewards program site comes to you with a host of features that make the site easier to use, fun to login to, and is also personalized for you! It has.
uma. A new Recharges & Bookings section b. Access through Mobile application c. Hand-picked Rewards d. Gifting options like gift wrapping and personal messages e. Status of your reward dispatch and delivery f. A complete history of your points earnings g. Option to download your transactions for the last one year h. A ‘transfer points’ option i. An easy to browse Rewards Storewith ‘My Wishlist’, sorting optionsetc j. An option to re-send yourself your Mobile & DTH recharges, Travel, Hotel & Movie bookings or Music downloads in case you’ve lost it.
What can be done on the mobile app?
The new mobile app is great way to use the Axis eDGE Rewards Program. Through this app, you can use all the functionalities on the site, as you would on a laptop or computer.
What is ‘My cart’?
While redeeming your points on the Axis eDGE Rewards website, the ‘My Cart’ section is where all your rewards you want redeemed will end up. In order to complete the process, you need to check-out your cart. You can even save items to your cart, and come back for them later. In ‘My Cart’ you will also be provided with an option to get your reward gift wrapped. The gift wrap will be done at an additional cost of 30 points. You can also personalize your gift by adding a simple message to it.
I have forgotten my password, what can I do?
You can simply receive a new password by clicking on the Forgot Password link and entering you customer ID. A new password will be sent to your registered address.
Can I transfer points to a customer of another bank?
No, the person receiving the points has to be an Axis Bank customer with a valid Axis Bank Customer ID.
USER LOGIN.
LOGIN USING AXIS eDGE CREDENTIALS.
CHANGE eDGE PASSWORD.
FORGOT PASSWORD.
Loging Using SSO.
Please login through the Single Sign On account to access the Transfer of Points feature.
DOWNLOAD TRANSACTION HISTORY.
Resend Voucher.
Your redeemed e-Voucher will be resent to the following id.

No comments:

Post a Comment